Koszyk

PKP Intercity

2560px-Logo_pkp_ic.svg
Jako pierwsza firma w Polsce zintegrowaliśmy się z PKP Intercity aby umożliwić sprzedaż biletów z rezerwacją miejsc w automatach samoobsługowych. Innowacyjność rozwiązania polegała przede wszystkim na połączeniu ze sobą technologii pomimo ograniczeń technicznych wówczas występujących – rezerwacja biletów online w czasie rzeczywistym. Projekt zakładał, że wszystkie operacje przeprowadzane będą w czasie rzeczywistym, a systemy zostaną ze sobą zintegrowane. W momencie uruchamiania usługi interfejs zakupu biletu kolejowego prezentował się nowocześnie, a rozwiązanie przypadło do gustu podróżnym. Samoobsługowa sieć z sukcesem sprzedaje bilety od wakacji 2012 roku, początkowo usługa dostępna była w 20 urządzeniach, z czasem PKP Intercity rozszerzyło sieć i w chwili obecnej do dyspozycji podróżnych dostępnych jest 50 lokalizacji.

Skomplikowanie projektu

Innowacyjność 

Wyzwania Technologiczne