Koszyk

System Biletowy Kultura i Rozrywka

Nasz system biletowy stworzony z myślą o instytucjach kultury i rozrywki został zaprojektowany w taki sposób, by odpowiadać specyficznym potrzebom poszczególnych branż.

W naszej ofercie znajdą Państwo systemy dla kin, teatrów (w tym filharmonii i oper), muzeów, festiwali oraz ośrodków kultury. Dzięki temu bez problemu dobiorą Państwo system najlepiej odpowiadający potrzebom konkretnego miejsca.

Jak działa nasz system biletowy?

Podczas tworzenia naszych systemów najważniejsze są dla nas komfort pracy placówki oraz zadowolenie widzów i klientów. Zadaniem systemów Vector Software Group jest ułatwienie sprzedaży biletów, ale również usług oraz produktów – takich jak vouchery oraz programy lojalnościowe.

 

Nasze systemy pozwalają na szybką i sprawną kolportację biletów i dóbr, a także ułatwiają kontakt z klientami. Systemy dostępne są w dwóch wariantach – Komfort oraz Premium. Oba moduły umożliwiają sprzedaż biletów na miejscu lub online.

Nasze systemy są w pełni zautomatyzowane i zsynchronizowane – przykładowo w przypadku muzeów częścią oprogramowania są specjalne bramki zliczające odwiedzających. Mechanizm ten pozwala automatycznie zmieniać liczbę dostępnych biletów.


Nasze systemy są również zabezpieczone przed oszustwem – elektroniczna weryfikacja biletów zapobiega ponownemu ich wykorzystaniu.

Warto również dodać, że oferowane przez nas rozwiązania są intuicyjne i łatwe w obsłudze. Bez problemu poradzą sobie z nimi zarówno pracownicy, jak i klienci.

Gdzie system biletowy znajdzie zastosowanie?

Tak jak wspomnieliśmy, nasze systemy znajdują zastosowanie we wszystkich instytucjach kultury oraz rozrywki. Mamy osobne rozwiązania dla kin, teatrów, opery, filharmonii, muzeów oraz ośrodków kultury – na przykład domów kultury.

 

W przypadku kin oferujemy systemy biletowe zarówno dla dużych multipleksów (współpracujemy na przykład z kinami Helios), jak i niewielkich, kameralnych miejsc.

Oprócz opisanych wcześniej pakietów zapewniamy również dodatkowe udogodnienia, takie jak niezwykle popularne kioski biletowe czy Karty Mifare wykorzystywane w programach lojalnościowych oraz wiele innych rozwiązań, które przełożą się na sprawniejsze działanie kina.

system biletowy w kinie
system biletowy w operze

 

 

W przypadku teatru oraz opery i filharmonii również mamy wiele do zaoferowania. Od ponad 15 lat współpracujemy z takimi placówkami, jak warszawski teatr Buffo czy Teatr im. Słowackiego w Krakowie. W obu tych lokalizacjach wdrożyliśmy nasze systemy biletowe, które – dzięki regularnemu nadzorowi oraz aktualizacjom – z powodzeniem działają po dziś dzień.

 

W muzeach (wdrożyliśmy między innymi system biletowy w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie) skupiamy się na tym, by maksymalnie upłynnić przepływ gości oraz zoptymalizować i pozwolić na bieżąco śledzić kontrolę dostępu. Nasze systemy w muzeach pozwalają na szybki i bezproblemowy zakup biletów, aktualizację puli wejściówek dostępnych na stronie, a także znacząco usprawniają pracę kasjerów.

system biletowy w muzeum
system biletowy na festiwalu

 

Udzielamy się również podczas festiwali i różnego rodzaju eventów. Podczas tego rodzaju wydarzeń oferujemy sprzedaż biletów offline i online, a także pełne wsparcie technologiczne w czasie trwania imprezy. Klienci mogą także skorzystać z dodatkowych modułów – obsługi akredytacji oraz zamiany biletów na opaski.

Poza tym z naszego oprogramowania korzystają Domy Kultury, między innymi w Świebodzinie oraz w Ostrowii Mazowieckiej, a także Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki. Również w tych miejscach, dzięki naszym systemom biletowym i dodatkowym rozwiązaniom w postaci kiosków, udało nam się znacząco zmodyfikować i poprawić wydajność obsługi klientów.


Wszystkie oferowane przez nas rozwiązania są przetestowane, stale modyfikowane oraz dopasowane do potrzeb konkretnej placówki. Jeśli więc szukają Państwo sposobu na szybszą i sprawniejszą obsługę klienta – zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą!

Jakie moduły są dostępne w naszych systemach biletowych?

W poprzednich akapitach pisaliśmy o dwóch pakietach dostępnych w Vector Software Group – Komfort oraz Premium. Czym się od siebie różnią?
Pakiet Komfort obejmuje cztery moduły – Kasa, Internet, Kontrola Dostępu oraz Panel Zarządzania.

  • Kasa – ułatwia sprzedaż biletów oraz voucherów, a także produktów, usług, abonamentów itp. To kompleksowe narzędzie pozwala na szybszą i efektywniejszą obsługę klienta. Usługa obejmuje zarządzanie salą i biletami – między innymi miejscami VIP czy rezerwacjami, a także finanse i rozliczenia – w tym sprzedaż barową i zwroty produktów.
  • Internet – ten moduł znacznie usprawnia zdalną obsługę klienta – za jego pomocą użytkownik może zakupić bilet lub produkty barowe, pobrać zakupiony voucher oraz prześledzić swoją historię zakupów. Poza tym Internet pozwala również na stworzenie sprzedaży zamkniętej dla konkretnej grupy użytkowników. Moduł umożliwia także zarządzanie zniżkami czy rabatami z pomocą modyfikatorów cen.
  • Kontrola Dostępu – to aplikacja instalowana na wybranych urządzeniach – telefonach z Androidem 8.0 oraz terminalach Zebra TC 25. Umożliwiania skanowanie kodów QR biletów – zarówno w trybie online jak i offline. Dodatkowe udogodnienia to między innymi wibracje i komunikaty głosowe.
  • Panel Zarządzania – to rozwiązanie pozwala na bezproblemową kontrolę wszystkich biletów oraz usług oferowanych przez daną placówkę. Panel jest łatwy oraz intuicyjny w obsłudze, a dodatkowo może z niego korzystać wiele osób jednocześnie. Funkcjonalności panelu to sprzedaż i zarządzanie cenami, obsługa klientów oraz dodatkowe opcje, takie jak raporty, eksport danych do JPK, uprawnienia i zgody.

Pakiet Premium obejmuje wszystkie opisane powyżej funkcjonalności oraz trzy dodatkowe opcje.

  • CRM – czyli narzędzie służące do komunikowania się z klientami – oczywiście za ich zgodą. CRM pozwala między innymi na wysyłkę newsletterów, voucherów czy życzeń z okazji urodzin. Rozwiązanie dostępne jest w formie wiadomości SMS oraz mailowych.
  • Vouchery – to narzędzie służy do generowania kuponów dla klientów. Vouchery obejmują zarówno bilety, jak i produkty barowe – klient może zrealizować je samodzielnie w kasie lub w punkcie sprzedaży żywności. Za pomocą tego narzędzia można również określić, na jakie wydarzenia ma obowiązywać voucher, jaki jest jego termin ważności, a także raportować zyski z ich sprzedaży – a to tylko kilka z dodatkowych funkcjonalności!
  • Program Lojalnościowy – pozwala klientom na zbieranie punktów, które później mogą wymienić na nagrody lub na przykład na zniżki na bilety.

Jak widać, tworząc nasze moduły pomyśleliśmy zarówno o wygodzie konkretnych placówek, jak i samych klientów. Nasze systemy oferują kompleksowe rozwiązania, które bez problemu dopasują Państwo do potrzeb swojej instytucji!

Z pomocą naszych systemów zarządzanie sprzedażą, jak i samym działaniem placówki, będzie znacznie prostsze i przełoży się na większe zadowolenie klientów.

Kompletny system biletowy – z czego się składa?

System biletowy to kompleksowe – a przez to złożone rozwiązanie. Poza samym oprogramowaniem w jego skład wchodzą różnego rodzaju urządzenia, które dodatkowo wspierają i usprawniają działanie oprogramowania.

 

Te urządzenia to między innymi kioski biletowe – pozwalające na samodzielny zakup biletów i usług przez klientów. Monitor dla widza, dzięki któremu klient może zobaczyć, jak wygląda układ siedzeń i ich rozmieszczenie na widowni, co jest bardzo pomocne przy zakupie biletów.

kiosk biletowy system biletowy
terminal płatniczy system płatniczy

 

Poza tym dostępne są też terminale płatnicze, znacznie ułatwiające pobieranie należności, Karty Mifare – które mogą służyć do zbierania punktów lojalnościowych oraz zastępować bilet papierowy, a także wiele innych rozwiązań. Ich opisy znajdą Państwo poniżej!

W Vector Software Group już od ponad 20 lat rozwijamy i doskonalimy nasze technologie oraz dokładamy starań, by rozwiązania, które dla Państwa przygotowujemy, były jak najbardziej kompleksowe oraz łatwe i intuicyjne w obsłudze.

Dzięki naszym systemom biletowym usprawniliśmy działanie licznych instytucji kultury i rozrywki – jeśli chcą Państwo dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów, zapraszamy do kontaktu!

Obsługiwane branże