Koszyk

Skrót CRM oznacza „Customer Relationship Management” czyli „Zarządzanie relacjami z klientem”. Sam w sobie termin odnosi się do różnych strategii oraz technologii, których celem jest nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z klientami.


W naszym przypadku CRM to moduł dostępny w pakiecie Premium, który pozwoli Ci na szybszą i sprawniejszą komunikację z klientami. Jak nasz moduł przyczyni się do rozwoju Twojej firmy oraz jakie funkcjonalności posiada?

Usprawnij komunikację z klientami

Nasz CRM przede wszystkim pomoże Ci usprawnić komunikację z klientami! W jaki sposób? Oferowane przez nas rozwiązanie pozwala na wysyłanie klientom wiadomości za pomocą Internetu (na przykład maili) lub wiadomości SMS.


Za pośrednictwem CRM najczęściej przesyłane są newslettery, które pozwalają klientom na bieżąco śledzić wydarzenia i nowości związane z działalnością obiektu. Ale funkcjonalność tego rozwiązania nie ogranicza się tylko do tego!

Za pomocą CRM można też przesyłać klientom kody rabatowe oraz do sprzedaży zamkniętej, a także wysłać życzenia urodzinowe (oczywiście pod warunkiem, że Twój obiekt zbiera podobne dane) czy vouchery.


Trzeba jednak zaznaczyć, że klient musi wyrazić zgodę na taką formę kontaktu. W innym przypadku CRM nie spełni swojej funkcji! Ale jeśli zależy Ci na lepszej relacji z klientem, z pewnością warto mieć to narzędzie do dyspozycji – w końcu kto nie lubi dostawać kodów rabatowych?

Funkcje dostępne w systemie CRM

Oczywiście wysyłka wiadomości to niejedyna funkcja dostępna w CRM. Moduł ten posiada siedem funkcjonalności – wszystkie mają za zadanie poprawić przepływ informacji oraz usprawnić obsługę klienta.

Funkcjonalności dostępne w systemie CRM to:

  • wysyłka mailowa lub/oraz SMS – system automatycznie wysyła wiadomości na numer telefonu lub adres e-mail udostępnione przez klienta;
  • raporty doręczeń – CRM informuje o tym, że wiadomość została doręczona;
  • filtry sprzedażowe – bardzo ważna funkcjonalność, która pozwala na zarządzanie listą sprzedaży;
  • wysyłka kodów rabatowych – prawdopodobnie najbardziej ceniona przez klientów funkcjonalność, za pomocą której otrzymują informacje o zniżkach;
  • wysyłka voucherów;
  • wysyłka maili z okazji urodzin – jeśli firma zbiera tego rodzaju dane, wiadomość z okazjonalnymi życzeniami jest miłym akcentem w komunikacji z klientem.

System CRM jest doskonałym sposobem na regularną, a przy tym nienachalną – przypominamy, że wybrane osoby same decydują, czy życzą sobie tego rodzaju kontaktu – komunikację z klientem.

Ta funkcjonalność pozwala na budowanie relacji z klientami, umożliwia dzielenie się z nimi benefitami, może przyczynić się dzięki temu do zwiększenia przychodów ze sprzedaży, a to tylko niektóre z zalet korzystania z CRM!


Jeśli więc szukasz sposobu na poprawę obsługi klienta i Customer Relations – CRM będzie idealnym wyborem! Szukasz sprawdzonych rozwiązań z tego zakresu? Skontaktuj się z nami! W Vector Software Group mamy ponad 20 lat doświadczenia w tej kwestii, więc doskonale wiemy, jak poprawić wyniki Twojej firmy!