Koszyk

Wdrożenie w firmie systemu do rezerwacji biletów online. Od czego zacząć?

Wdrożenie w firmie systemu do rezerwacji biletów online. Od czego zacząć?

Wprowadzenie systemu biletowego w Twojej firmie znacznie przyspieszy oraz usprawni sprzedaż biletów przez Internet, a tym samym – obsługę klientów. Zdecydowałeś się już na ten krok, ale nie wiesz, od czego zacząć? Poniżej opisaliśmy krok po kroku, jak zrealizować to zadanie.

Określenie potrzeb

 

 

Zacznij od określenie powodów, dla których chcesz wprowadzić w firmie system do rezerwacji biletów online oraz potrzeb – zarówno Twojego przedsiębiorstwa, jak i klientów czy pracowników. Ustal też, co chcesz osiągnąć dzięki tej zmianie.

Cele i potrzeby mogą być różne. Z pomocą internetowego systemu do rezerwacji biletów możesz poprawić obsługę klienta, zwiększyć przychody, a także odciążyć swoich pracowników.

funkcjonalności systemu biletowego

Przed wprowadzeniem systemu powinieneś też ustalić specyfikę Twojej firmy. Jaki rodzaj lub rodzaje biletów są w niej sprzedawane? Czy dopuszczasz zniżki i vouchery? Ile biletów sprzedajesz w określonym czasie, na jakie wydarzenia oraz ile osób może pomieścić Twój obiekt? Czy system powinien obejmować tylko bilety, czy może również obsługę baru?

To wszystko warto rozważyć, zanim wybierzesz odpowiednie oprogramowanie!

Wybór odpowiedniego pakietu

Załóżmy, że zdecydowałeś się na wdrożenie systemu biletowego od Vector Software Group (gratulujemy, doskonały wybór!). W tej sytuacji mamy dla Ciebie przygotowane dwa pakiety.

znak check

 

 

Pierwszy z nich, opcja Komfort, obejmuje:

  • Kasę – narzędzie do sprzedaży biletów, voucherów, wejściówek itp., ale też produktów barowych;
  • Internet – moduł umożliwiający sprzedaż biletów i produktów online, a także tworzenie sprzedaży zamkniętej na wydarzenie dla konkretnego grona użytkowników;
  • Kontrolę Dostępu – aplikację, która pozwala między innymi na skanowanie kodów QR. Można ją zainstalować na smartfonach z Androidem 8.0 oraz na terminalach Zebra TC 25;
  • Panel Zarządzania – moduł pozwalający na szybką i łatwą konfigurację sprzedaży oraz bezproblemowe zarządzanie nią. Może być zainstalowany na dowolnej liczbie komputerów.
znak check

 

 

Drugi pakiet, Premium, obejmuje wszystkie opisane powyżej funkcjonalności oraz:

  • CRM – narzędzie do internetowej oraz smsowej komunikacji z klientem (po wyrażeniu przez niego zgody);
  • Vouchery – funkcję odpowiedzialną za generowanie voucherów za pomocą narzędzi Internet oraz Kasa;
  • Program Lojalnościowy.

Oba pakiety oraz dostępne w ich ramach funkcjonalności zostały szczegółowo opisane na naszej stronie internetowej. Wybór konkretnego zależy oczywiście od potrzeb i specyfiki działalności Twojej firmy.

Warto dodać, że w ramach pakietów oferujemy również moduły dodatkowe – są to Bar i Magazyn oraz Kiosk Biletowy.
Moduł Bar i Magazyn umożliwia sprzedaż produktów – nie tylko barowych! Ta funkcjonalność pozwala na bieżąco monitorować stan wyposażenia punktu oraz raportuje ewentualne braki w produktach, a nawet poszczególnych składnikach. Działa w oparciu o system FIFO (First In First Out – pierwsze weszło, pierwsze wyszło).

Kiosk Biletowy to rozwiązanie doskonale znane i cenione przez klientów i pracowników. Pozwala na samodzielne złożenie zamówienia w interaktywnym punkcie, co znacznie skraca czas obsługi gości.

Instalacja odpowiednich sprzętów i modułów

Proces wdrażania systemu biletowego wiąże się z instalacją wybranych modułów i sprzętów. Założenie tych pierwszych zależy oczywiście od wybranego pakietu oraz dodatkowych funkcjonalności, jak wspomniane wcześniej kiosk oraz bar. Sprzęty z kolei montujemy zgodnie z potrzebami klienta.

Przykładowo jeśli w firmie nie ma żadnego sprzętu, jesteśmy w stanie zapewnić kompletne wyposażenie. Jest to wręcz dogodna sytuacja, ponieważ proponowane przez nas urządzenia są całkowicie kompatybilne z naszym oprogramowaniem, co znacznie usprawni wdrażanie systemu!

W sytuacji, gdy klient ma w swoim wyposażeniu część sprzętów czy modułów, jesteśmy w stanie zainstalować tylko brakujące elementy – dzięki naszemu ponad dwudziestoletniemu doświadczeniu w branży jesteśmy w stanie zagwarantować, że wszystko będzie działało prawidłowo!

Jeśli zdecydujesz się na kompleksową usługę, w Vector Software Group mamy dla Ciebie aż trzynaście urządzeń, takich jak serwer bazodanowy, drukarki – fiskalną i do biletów, terminale płatnicze czy monitory i terminale. Słowem – wszystko to, co niezbędne do niezawodnego funkcjonowania obiektu!

Szkolenie pracowników

Oczywiście po wdrożeniu internetowego systemu biletowego konieczne będzie przeszkolenie pracowników. To bardzo ważne, bo tylko w ten sposób można zagwarantować płynną i bezproblemową obsługę klientów.

Będziesz musiał przygotować plan szkolenia wewnętrznego, zapoznać pracowników z działaniem modułów oraz urządzeń, przeprowadzić szkolenie z obsługi klienta, a także testy i symulacje nowych funkcjonalności. Istotne będzie także wsparcie techniczne. Ale nie martw się! Nasze rozwiązania są bardzo intuicyjne – jesteśmy pewni, że Twoi pracownicy opanują obsługę naszego systemu biletowego błyskawicznie.

A jeśli masz jakiekolwiek pytania – zachęcamy do kontaktu i służymy pomocą!

szkolenie pracowników z systemu biletowego online